В цьому модулі мною, разом з іншими учасниками тренінгу були виконані такі завдання та вправи:
· в парах було проведено обговорення власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
· було проведено обговорення та намічені шляхи, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
· з учасниками тренінгу ми розглянули та обговорили правові аспекти щодо авторських прав та правил правомірного використання ресурсів та інтелектуальної власності в освітніх проектах;
· розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
· розглянули форми для оцінки Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах вчителями та учнями різних вікових категорій;
· намітили подальші путі використання інструментів Інтернету для співпраці та комунікації в проектах;
· переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни;
· на основі отриманої інформації створили списки використаних джерел Інтернет у проектній діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар